TIEDOTE: Top Finance ja Privanet yhteistyössä

Top Finance Oy tarjoaa joukkovelkakirjalainoja sijoittajille

Top Finance Oy:n ja Privanet Group Oyj:n yhteistyösopimus on solmittu tiistaina 25.4.2017. Kumppanuuden kivijalkana on Top Financen vahva kokemus kulutusluottoliiketoiminnasta ja Privanetin vahva osaaminen kyseisen liiketoiminnan rahoittamisesta.

”Olemme pitkään etsineet sopivaa kumppania ja Privanet pystyi järjestämään tarvitsemamme rahoituskierroksen nopealla aikajänteellä. Yhteistyö Privanetin kanssa tukee kasvustrategiaamme ja kansainvälistymissuunnitelmia”, kertoo Leo Iivonen, Top Finance Oy:n operatiivinen johtaja.

Top Finance Oy laskee liikkeelle joukkovelkakirjalainoja Privanetin kautta. Joukkovelkakirjalainan myötä Top Finance Oy kykenee kehittämään ja tehostamaan rahoitusratkaisujaan sekä -kanaviaan jo tämän vuoden aikana. Samaan aikaan Privanetista on tullut suunnatun osakeannin myötä myös Top Finance Oy:n osakas.

”Olemme tutustuneet Top Financen liiketoimintaan ja sen perustajiin erittäin tarkasti viimeisen puolen vuoden aikana ja vakuuttuneet sen kyvystä kehittää tätä liiketoimintaa kasvuorientoituneesti eteenpäin. Privanetin kyvyllä jalostaa Top Financen rahoitusratkaisuja ja -kanavia aikaisempaa tehokkaammiksi, olen hyvin vakuuttunut, että tällä yhteistyöllä Top Financen kasvu tulevaisuudessakin on varmistettu”, kertoo Karri Salmi, Privanet Securities Oy:n hallituksen puheenjohtaja.

Top Finance Oy:n joukkovelkakirjalaina:

• laina-aika 2 vuotta
  • vuosituotto 7 %
  • koron maksu neljännesvuosittain

Tee sijoitus tästä (minimi 10 000€).

Lisätietoja

Top Finance Oy                                                                                Privanet Securities Oy

Leo Iivonen, operatiivinen johtaja                                                   Karri Salmi, hallituksen puheenjohtaja

+358 (0)45 131 2065                                                                        +358 (0)50 67 540

leo.iivonen@topfinance.fi                                                                karri.salmi@privanet.fi

Privanet Group Oyj:n hyväksyttynä neuvonantajana toimii Valkia Advisors Oy, puh. +358 (0)50 368 6866

Top Finance lyhyesti

Top Finance Oy on luotettava, vakavarainen ja nopeasti kasvava yksityisessä omistuksessa oleva rahoitusyhtiö. Yhtiö tarjoaa monipuolisia ja joustavia rahoitusratkaisuja yksityishenkilöille ja kotimaisille yrityksille käyttämällä apuna edistyksellistä rahoitusteknologiaa.

Yhtiö on rekisteröity Etelä-Suomen Aluehallintoviraston ylläpitämään luotonantajarekisteriin ja on toiminut vuodesta 2010 lähtien. Top Finance Oy tarjoaa asiakkailleen markkinoiden tehokkaimpia rahoitusratkaisuja hyödyntämällä mm. kehittämäänsä lähes täysin automatisoitua luottopäätösjärjestelmää.

Privanet Group lyhyesti

Privanet Group Oyj on suomalainen sijoituspalvelukonsernin emoyhtiö, johon kuuluvat Privanet Capital Markets Oy, joka keskittyy pääomajärjestelyihin, Privanet Fund Management Oy, jonka toimialana on toimia vaihtoehtorahastojen hoitajista annetun lain mukaisena vaihtoehtorahastojen hoitajana sekä Privanet Securities Oy, joka ylläpitää Suomen ainoaa listaamattomien yritysten arvopapereiden kauppapaikkaa. Privanet Groupin toiminnan tarkoituksena on saattaa yhteen suomalaiset rahoitusta tarvitsevat yritykset ja sijoittajat.

Privanet Group -konserni palvelee noin 13 500 asiakasta ympäri Suomen, ja sillä on paikallistoimistoja yhdellätoista paikkakunnalla. Yhtiön asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yhteisöt sekä institutionaaliset sijoittajat.